Oglasi - Advertisement

Usred jula, kada bi plaže trebale vrvjeti od turista, slika iz Vodica govori sasvim suprotno – ležaljke su prazne, more gotovo bez kupača, vodeni park bez djece, a ugostiteljski objekti uz obalu bez gužve.
Nekada poznate kao jedna od najživljih ljetnih destinacija na Jadranu, Vodice danas djeluju neobično tiho, čak i u samom srcu sezone.
Snimci koje je zabilježila ekipa portala Morski.hr, a koji su nastali u četvrtak, 17. jula, između 11 i 12 sati, u jeku same sezone, prikazuju gotovo sablasno prazne plaže.
Iako večernje šetnje gradom sugeriraju da turista ipak ima, plaže, igrališta i ugostiteljski objekti uz more ostaju gotovo pusti.
Ležaljke razbacane po plaži ostale su neiskorištene, u moru skoro da nema nikoga, a vodeni park na naduvavanje zjapi prazan – niko ne skače, niko se ne igra.
Na dječijim spravama – niko. U otvorenom salonu za masažu – samo jedna mušterija, vjerovatno gost hotela. Ugostiteljski objekti duž plaže – ista slika.
“Nama ovako i odgovara. Bili smo ovdje i prije pet godina, ali tada se jedva moglo proći od silnih ljudi. Nakon toga nismo dolazili u Vodice, ali sada je u redu, iako su cijene znatno porasle”, kaže Michael iz njemačkog Augsburga, koji sa porodicom redovno ljetuje u Hrvatskoj.
Josip, nekadašnji stanovnik Vinkovaca, a sada iz belgijskog Liègea, dodaje:
“Prije smo na more išli svake druge godine.

Kap je prelila čašu, pa sam se odselio. Sad svake godine odemo negdje drugo.
Moram priznati da sam iznenađen koliko je malo gostiju u Vodicama, očekivao sam znatno više. Ali s obzirom na to da je Hrvatska postala gotovo skuplja od Belgije, dok neke druge destinacije – poput Italije gdje sam bio u junu – to nisu, više me ništa ne iznenađuje.”
I dok je načelnik Primoštena ranije kao razlog praznih plaža naveo južni vjetar koji je navodno otjerao goste u vrijeme snimanja, ostaje pitanje – je li zaista bura razlog praznih vodičkih plaža u tom trenutku, pita se portal.
U međuvremenu, ministar turizma i sporta, Tonči Glavina iz HDZ-a, izjavio je kako je zadovoljan rastom turističkih dolazaka i noćenja za četiri posto.
Istovremeno je upozorio medije da tokom sezone ne govore o visokim cijenama, već da promovišu Hrvatsku kao zemlju koja nudi dobar odnos cijene i kvaliteta. Pozvao se i na istraživanje prema kojem su cijene u Hrvatskoj navodno 14 posto niže nego u Njemačkoj.
Ipak, prema pisanju njemačkih medija, kada se spomene Hrvatska – prva asocijacija su upravo visoke cijene.

Sadržaj se nastavlja nakon oglasa