Bingo ovih dana provodi zanimljivu kampanju širom Bosne i Hercegovine, a u centru pažnje je popularni glumac Enis Bešlagić. Njegovi susreti s građanima donose ne samo radost, već i pregršt simpatičnih situacija, a jedna od njih zaintrigirala je javnost i postala pravi hit na društvenim mrežama.
U jednom od svojih nastupa, Enis je naišao na stariju gospođu, nanu iz Tešnja. Njihov razgovor otkrio je mnogo više od običnog druženja. Naime, nana je u trenutku kada je Enis prišao pomislila da “gleda u dlan”, što je bila zabavna i pomalo mistična situacija. Enis je, znajući koliko je njegov identitet poznat, odlučio da je izazove i tražio od nje da pogodi ko je on, nudeći joj mikser kao nagradu ako bude u pravu.
Iako se mnogi ne bi usudili da pogode, nana je sa osmehom na licu počela s pokušajima. Njeni odgovori bili su raznoliki i duhoviti: “Enes?”, “Isak, onaj iz Zenice, onaj policajac?”. Enis se nasmejao na svaki pokušaj, a posebno ga je zabavila njena izjava o “policajcu” koji se bavi kriminalistikom, misleći na ministra Ramu Isaka. Jasno je bilo da je nana prilično dobro upućena u aktualnosti i poznate ličnosti u svom okruženju, a njeni pokušaji da pogodi Enisovu ličnost bili su pun pogodak u smislu zabave.
Ovaj simpatični susret nije samo zabavio prisutne, već je i podstakao razmišljanje o tome koliko su obični ljudi, poput nane, povezani sa aktuelnim zbivanjima i poznatim licima. U svom jedinstvenom stilu, Enis je uspješno prenio energiju i vedrinu među građanima, pokazujući da je bliskost s narodom ključ uspeha svake kampanje.
Na kraju, nakon nekoliko duhovitih pokušaja, nana je na radost svih prisutnih dobila poklon. Ova scena, koja se pretvorila u viralni hit, pokazala je da su mali trenuci zajedništva, smeha i poklona ono što život čini lepšim. Enis Bešlagić, sa svojom sposobnošću da se poveže s ljudima, uspeo je da ostavi trag u srcima svih koji su prisustvovali ovom neobičnom i nezaboravnom susretu.
Kampanja koju Bingo sprovodi donosi radost, ali i osveženje u svakodnevnom životu ljudi u Bosni i Hercegovini, a Enis kao posrednik između brendova i građana pokazuje da su ljudski odnosi najvažniji.