Ekonomski patriotizam fukcnioniše upravo ovako.
Poznati ugostitelj i poduzetnik Senadin Ferhatović, vlasnik jednog od najposjećenijih i najbolje ocijenjenih lokala u Austriji, napravio je hrabar potez – iz svoje ponude izbacio je sve proizvode Nestle i Coca Cola, a na njihovo mjesto uveo 100% prirodne sokove sa Majevice, domaće bosanskohercegovačke proizvodnje.
“Ovdje ne može ući Coca Cola – i mi vrlo dobro znamo zašto. Ne bih imao srca da to uradim. Ja želim svoju zemlju i bh. proizvode da prezentujem u najboljem svjetlu, jer Bosna i Hercegovina ima najbolje i najkvalitetnije proizvode u Evropi”, rekao je Ferhatović, čvrsto stojeći iza odluke koja je naišla na oduševljenje njegovih gostiju.
Novi brend na svjetskom tržištu
Sokovi koji sada krase police njegovog lokala dolaze direktno sa padina Majevice, napravljeni su od najkvalitetnijeg voća i povrća od strane vrijednih ljudi Bošnjaka i Bošnjakinja, bez konzervansa i vještačkih dodataka, i predstavljaju ono najbolje što domaća proizvodnja ima da ponudi. Ferhatović nije stao samo na tome – putem svoje firme Bostrading ove sokove plasira širom svijeta.
Ferhatović premium sokovi koji osvajaju svjetsko tržište
Bostrading je danas vodeća distributerska mreže bh. proizvoda u Evropi, ali i Australiji, Americi i MalezijI. Postali smo most između vrijednih domaćih proizvođača i zahtjevnih inostranih tržišta. Mi ne nudimo samo robu – mi gradimo odnose, razumijemo potrebe i proizvođača i kupca, i osiguravamo da svaki proizvod dođe do svoje destinacije u optimalnom stanju i u pravo vrijeme, objasnio nam je Ferhatović, posebno ističući da je posvećen jačanju malih bh. proizvoda.
Ekonomski patriotizam i snaga zajedništva
Ferhatović restoran, koji je smješten u srcu Beča danas ima ocjenu 4,8 na Googleu, a reputacija vrhunskog uslužnog mjesta koje nudi samo najbolje – raste iz dana u dan. Tako kada poručite vodu u ovom lokalu poslužit će vam onu iz Donje Gračanice, sjest ćete na stolicu koju su izradile vrijedne ruke Bošnjakinja iz Gradačca, ruke nakon ukusnog obroka obrisat ćete maramicama koje su isto tako proizvedene u BiH jer Ferhatović nastoji svojim primjerom pokazati šta je ekonomski patriotizam. Iza svega stoji jasna filozofija: podržati domaće, vjerovati u svoje, predstaviti najbolje iz Bosne i Hercegovine cijelom svijetu.
“Sve što je potrebno ovom restoranu da bi funkcionisao – dovozimo iz Bosne. Odgovorno tvrdim da Bosna i Hercegovina ima najbolje i najkvalitetnije proizvode u cijeloj Evropi. Često kažem Austrijancima kada dođu u inspekciju – otiđite u naše fabrike: u jedan Madi, Klas, Akovu… i vidjet ćete kakvu mi proizvodnju imamo. Jer mi smo narod koji je čist. Em čist ovako, em čistog obraza”, poručuje Ferhatović s ponosom.
Pogledajte video zapis u prilogu: